De kleine lettertjes

Door contact op te nemen met de stichting en/of haar advies te vragen, stemt u in met de volgende voorwaarden:

* De stichting werkt kosteloos. Zij handelt geheel zonder vergoeding voor haar diensten. Een vrijwillige bijdrage is wel welkom.

* Alle adviezen worden door en namens de stichting gegeven. Slechts de stichting staat in voor de gegeven adviezen. Er komt dus geen enkele rechtsrelatie tot stand tussen de ontvanger van het advies en de jurist die namens de stichting adviseert. Alle persoonlijke aansprakelijkheid is uitgesloten.

* Ook de stichting is niet aansprakelijk voor de namens haar gegeven adviezen. Ontvanger van het advies is zich ervan bewust dat de adviezen vrijwillig worden gegeven en dat naar zijn aard sprake is van een 'vriendendienst', wat betekent dat niet dezelfde snelheid en kwaliteit kan worden verwacht als van een professionele, betaalde juridische dienst.

* De stichting behoudt zich het recht voor om dienstverlening te weigeren of op elk moment zonder enige opzeggingstermijn te staken, een en ander zonder opgaaf van redenen. Gezien de aard van de dienst kan geen recht bestaan of ontstaan op dienstverlening. De stichting kan op elk moment verwijzen naar een advocaat of andere betaalde juridische dienstverlener.